آموزش طراحی لباس و الگو و دوخت

  • ۰
  • ۰

اکثر خوشه های کسب و کار دارای مزایای بسیاری جهت درآمدزایی می باشند. با در نظر گرفتن نیروی کار و انرژی بسیار ارزان در ایران می توان در بازار رقابتی جهانی به موفقیت رسید. ولی این امر بستگی به حرکت در مسیر صحیح و رعایت تمام قوانین و اصول بیزینسی دارد. آموزش و تربیت کارآفرینان متخصص در به ثمر رسیدن این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

تولید پوشاک یکی از به صرفه ترین کسب و کارها برای کارآفرینی است. این امر با توجه به سرمایه بسیار پایین مورد نیاز برای اشتغال زایی به ازای هر نفر و هزینه های پائین نیروی کار و انرژی در کشور بیان می شود. ولی در صورتی محصولات دوخته شده مورد پسند جامعه قرار خواهند گرفت که توجه ویژه ای به طراحی آنها شود.

پوشاک یکی از عناصر مهم فرهنگی یک جامعه است که رعایت جوانب مختلفی برای تولید آن لحاظ می شود. آموزش صحیح و مستمر نیروی انسانی به خصوص کارآفرینان می تواند توجه بیشتری به این صنعت جلب کند. کارآفرینان این صنعت با تغییر رویکرد، و توجه بیشتر به دنیای مد می توانند محصولاتی در کلاس جهانی تولید و به بازارهای داخلی و خارجی ارائه نمایند.

بهره مندی از توانمندی های طراحان و ایده پردازان مد و لباس در کنار توجه به تجویزات موسسات پیشگو کننده مد در دنیا ما را به زنجیره جهانی هنر صنعت مد و لباس متصل می کند. اتصال به این زنجیره تامین توانمند میتواند در مسیر تکنولوژی ما را نسبت به سایر رقبا پیش بیاندازد و کارخانه ها و کارگاه های تولیدی ما را از آخرین تکنولوژی و تجهیزات و متدهای روز طراحی، الگو و دوخت دنیا بهره مند سازد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی